Google Website Translator Gadget

در خانه ی ما...

ما معمولا به صبحانه نمی رسیم
اما زندگی خوبی داریم
ناهار را با جایزۀ ادبی"گنکور" به
"میشل هوئل بک" صرف می کنیم.
بعد یک لیوان پُر نوشابه کوکاکولا را یک نفس  سر می کشیم.
ما معمولا به دسر نمی رسیم
اما چای و نسکافه را همراه با "سفر هیأت بلند پایه ی چین از فرانسه" می نوشیم.
باقالی پلوی شام را "بنا به درخواست فرانسه از شورای امنیت سازمان ملل برای نشست پیرامون وضعیت بحرانی عراق" می خوریم.
ما همراه با "تحولات بین المللی" حسابی سیر می شویم.
در خانه ی ما سفره معنی ندارد
 غذا روی "روزنامه فیگارو" سرو می شود!

۴ نظر:

  1. درود بر محمد دوست داشتنی . مبارک باشه . واقعا خوشحال شدم که یه جای درست حسابی برای خواندن مطالبت پیدا کردم.

    پاسخحذف
  2. مبارکه محمد جان
    موافق باشی و پایدار

    پاسخحذف
  3. سلام نجات عزیز
    من رو شرمنده می کنی
    خوشحالم که اینجا رو دوست داشتی
    حضور شماها انگیزه میده که جدی تر بگیرم این جا رو
    اگر دلتنگی ها اجازه بدن
    دوست دارم بیشتر بنویسم
    مراقب خودت باش دوست خوب من

    پاسخحذف
  4. سهیل جان
    ممنون از لطفت برادر
    بی نهایت دلتنگ شما هستم
    به امید دیدار

    پاسخحذف